duminică, 25 ianuarie 2015

Sa rontaim sanatos!

Hello,
Spune-mi te rog ca astazi nu ai rontait un pachet de sticks-uri pline de E-uri si deja te vaiti de dureri de burta?
Eiii..si eu aveam acest obicei pana mi-am dat seama,dupa o vizita la nutritionist ,ca zicala "Omul isi sapa groapa cu gura" este adevarata.
Astfel am inceput sa ma preocupe ceea ce mananc si acest lucru se reflecta in bine in organismul meu.Din fericire am gasit simplu si rapid metoda de a avea mereu la indemana gustarea ideala.
Galete cu orez si quinoa
Ingrediente
Orez integral 89.9 %, quinoa 10 % , sare
Tip produs
Bio
Cantitate neta (kg/buc/l)
0.115
Produs din ingrediente BIO galetele de orez au numai 382kcal /100g.










Daca v-am facut curiosi le gasiti pe Emag.ro  la un super pret!
La un click distanta gasesti tot ce te intereseaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu