vineri, 14 august 2015

Ador imprimeul floral!

Vara,rochite,fuste si multa culoare...
Ei,si asa imi indrept privirea de "vanator" catre rochita aceasta,care mi se pare absolut SUPERBA!Are  o croiala usor trapezoidala si este confectionata dintr-un material moale ,placut la atingere si non-elastic.Are decolteu rotund,fapt pentru care poate fi purtata in momente diferite ale zilei,daca o accesorizam corect.
Imi place foarte mult faptul ca se inchide cu feromoar pe spate,deci se poate imbraca usor atunci cand suntem pe graba,sau am intarziat la o intalnire ;).
Imprimeul  este foarte dragut ,cu flori si colorat facand din aceasta rochie un "must have" pentru vara .
In acelasi ton vesel,dar elegant in acelasi timp aceasta  rochie  mi se pare ideala pentru a o purta la aniversarea casniciei noastre.Cum ar zice sotul meu "O floare printre flori!"
Nu stiu de ce,dar azi imi face cu ochiul tot ce inseamna imprimeu floral.Aceste modele  iti fac tinuta sa iasa din cotidian dandu-i un aer tineresc si vesel in acelasi timp.
Daca v-am facut curioase,le puteti achizitiona foarte usor,doar la un click distanta AICI .
Voua care va place mai mult ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu