miercuri, 7 octombrie 2015

Cafeaua cu parfumul tău

Uzanıp kıyıda yanı başıma               - Te-ai întins lângă mine pe plajă
Aşkını ne güzel söyledin bana          - Cât de frumos ţi-ai mărturisit dragostea pentru mine
Eskiyip ışıklar gece olunca               - Atunci când luminile s-au şters şi s-a făcut noapte
Sırrını ne güzel gizledin bana          - Cât de bine ţi-ai ascuns secretul de mine
Yarınımda, dünümde                         - În viitorul meu, în trecutul meu
Gecemde, günümde                           - În noaptea mea dar şi ziua
Bir ömür bende kal                             - Rămâi o viaţă lângă mine
Sakin, sade böyle en iyisi                   - Calm şi simplu, aşa e cel mai bine
Demli, dingin boş inan ki ötesi         - În tihnă, domol, alfel e degeaba, crede-mă
Kim söyle kim yazılarını silebilir ki - Spune-mi cine poate schimba destinul, cine?
Külüne güvenip yanabilirim              - M-aş putea mistui de dragostea ta
Aksine inanıp sönebilirim                 - Sau aş putea pieri crezând contrariul
Nefsime aldanıp sana kanınca          -Lăsându-mă păcălită de tine şi propria persoană
Kendimi silmeyi öğrenebilirim        - Pot învăţa să mă elimin pe mine însămi


Pe aripi de vânt cu tine in gând..aş completa eu in această dimineaţă ploioasă de toamnă.
Uite asa frumosul anotimp cu miros de struguri copţşi frunze in mii de culori ,isi face simţită prezenţa in viaţa mea  răscolind amintiri care se întorc la tine...aşkım.
Mai sorb odată din cafeaua care stă de  o oră pe măsuţă, insă nu are gust...pană şi ea ,ceşcuţa care incă mai poartă urma buzelor tale se simte tradată ..
Oare ce lipseşte?...Mirosul acela de cafea facută la ibric ,pe care tu o preparai cu drag in fiecare zi..a dispărut.

Îţi aminteşti cum ne plimbam  vara trecută pe straduţele Istanbului până ce primele raze de soare ne scăldau chipul?
Ţineam conştinciosi in mâini parfumul de dimineaţă,100% naturala,facuta in tihna de Cihandir,gazda noastra...
Iar tu...tu ai invăţat tainele preparării ei ,ca sa luăm un pic din Turcia la noi acasă...
Odata cu tine..s-a dus si ea..cafeaua mea..
Dar gata!Este deja trecut de ora 8 ,iar eu nu am reuşit să ies din melodrama vieţii mele..aşa ca adio,iubirea mea!
Un duş rapid şi am ieşit pe uşa îndreptându-mă cu paşi repezi spre serviciu...doar,doar te voi scoate din inima mea şi voi începe din nou sa trăiesc.
Dar cum să fac asta?...când  afară plouă iar tu nu esti aici să mă ţii de mână ,când totul e ud si trist?
Noroc ca sună telefonul şi Maria ma invită la ea acasa sa imi arate "ceva" zice ea ,si ma lasa in suspans cu ultima vorbă spusă pe jumătate.
-Dar ce arăţi aşa de rău?
-What??..rămân eu perplexă,si murmur printre dinti..mulţumesc de încurajare.
-Hai ,lasă.Viaţa merge mai departe .
-Vino să iţi dau ceva care iţi va incărca bateriile..închide ochii şi stai cuminte aici.
După vreo doua minute apare Maria şi imi pune ceva în palmă.
-Soarbe încet,e fierbinte...
Şi timpul a stat...Unde mă duce acea licoare care îmi inundă gura precum picurii ploii pământul însetat?
Mă uit la tine  Bosfor,si briza ţi-o simt pe părul lăsat lejer  pe spate...e ea,cafeaua mea de suflet!
Dar cum??
-Haide nu-mi spune ...el e aici?
-Eii ,ai vrea tu.
-Am ceva mai bun,care nu te va răni niciodată şi va fi mereu pregătit pentru aţi incălzi corpul şi trezi mintea.
-Zilele trecute am descoperit  magazinul MarketOnline.ro ,iar ofertele lor m-au facut sa zăbovesc cateva ore bune in fata calculatorului.
-M-am gândit  imediat la tine cand am văzut o cafetieră profesională ,care te va cuceri cu performanţele ei!

Curioasă din fire cum sunt ,am început sa studiez aparatul minune.
Cu un design deosebit  şi dimensiuni care îi permit cafetierei
Arzum Okka sa fie amplasată foarte uşor în locuinta proprie sau la birou,am decis ca este momentul sa îmi achiziţionez una imediat.



Adio dragule,rămâi cu bine...cafeaua Turciei a venit la mine!
------------------------------------------------------------------------
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 .
Proba nr. 1: O mie și una de… arome! Sponsor: MarketOnline.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu