luni, 12 octombrie 2015

Ştampila amintirilor

A fost odată un baieţel,
Frumos ,isteţ şi mărunţel.
Şi cum feciorul tot creştea
Părinţii s-au gândit la educaţia sa.

-Ascultă mamă ,eu mă fac 
-Un pui de doctor de îndat'
-Dar,tu copile,zise ea..
-Un avocat este ce tatăl tău vrea.
-Să ai tu legea-n mâna ta..
-Să poţi trăi cum îţi e pofta.


Şi timpul  iată a trecut...
Iar băieţelul a ajuns,
Un brav fecior înalt şi suplu ,
Ce aşteapta nerăbdător
Ca nota de la examenul vieţii 
Să-l facă un învingător.
Şi astfel a plecat  la facultate
Să-i facă mamei o  bucurie,
Un avocat celebru el să fie.

Şi uite aşa anii s-au dus,
Cu emoţii şi examene s-au scurs.
Dar au format un mic băiat
Şi l-au făcut un AVOCAT!!


Eii ,şi uite aşa,Florin,vecinul nostru de la ţară a ajuns în Capitală .Acum trebuia doar să îşi folosească cu succes învăţăturile în folosul legii.A avut noroc cu un magistrat ce l-a indrăgit încă din anii facultăţii,iar Florin a inceput sa profeseze imediat după terminarea studiilor .
Şi ce sa credeţi?După numai doi ani va veni la părinţi să le dea vestea cea mare.
Acum feciorul lor urma să se căsătorească şi să îţi deschidă propriul cabinet de avocatură.
O mare realizare!
Cum sosirea lui s-a anuntat cu surle şi trâmbiţe ,mi-am făcut timp să dau  o fugă până la bunici pentru a-l întâmpina şi eu pe băieţelul care nu de mult alerga descult pe uliţele satului.
Dar oare cu ce cadou sa il primesc pe vecinul meu?
Ce i s-ar potrivi unui avocat sobru,care impune respect prin roba de mătase de piersic?
Mi-am amintit de o ştampilă pe care am primit-o eu cu ocazia zilei mele de naştere.
Şi acum o folosesc cu drag,mai ales ca persoana  care mi-a dăruit-o este plecată departe ,în Portugalia.Astfel ca de fiecare dată când aplic o ştampilă îmi apare în memorie Alina,prietena mea dragă .
   
Să revin la Florin.
Pentru că l-am cunoscut încă de când era un băieţel  mi-au apărut în minte toate acele momente frumoase pe care le-am împărţit de-a lungul vacanţelor,pozele pe care le făceam pe dealuri la bunici şi cărţile pe care le împrumutam cu drag unul de la celălalt.
Aşa că am hotărât să îi ofer  cadou o ştampilă deosebită.Voi folosi programul de personalizare disponibil tuturor pe site-ul Colop ,şi  voi crea o ştampilă  cu semnul zodiei lui Florin.
Întradevăr berbecii sunt nişte  luptători, care au grijă să obţină mereu ce doresc de la viaţă.

Cu cadoul gata pregătit, abia aştept revederea cu avocatul nostru!

Am scris acest articol pentru Proba 3 SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu