luni, 2 noiembrie 2015

Chic-Elite,locul unde eleganţa se învaţă

Culorile toamnei vibrează în mii şi mii de nuanţe pe dealul din faţa casei.Tonurile ruginii se scaldă în lumina soarelui ,care se străduieşte încă o dată să îşi întindă razele cu măiestrie.
Trezită încă de la 5:30 de dimineaţă,trec în revistă seara trecută în care am participat(de fapt am fost "târată" de prietene până acolo) la o petrecere cu ocazia Halloweenului.
Adoptată de către noi,această sărbătoare de origine celtică şi-a pierdut spiritualitatea transformându-se în ceva comercial.
După o cafea tare rememorez cu zâmbetul pe buze ţinutele "horror" ale vampiriţelor cumpărate  de la Dragonul Roşu sau de la vreun butic...
Înteleg  tematica,mă rog...dacă vouă vă place să vă boiţi cu o tonă de machiaj şi să vă zburliţi părul până când îl veţi tunde de la atâta tapat ,e treaba voastră...dar fetelor voi nu v-ati săturat de atâtea haine chicioase?
Ştiu că am o bilă neagră că nu sunt în trend şi nu accept ideea de turmă,dar asta e...fiecare avem păreri diferite şi trebuie să ni le respectăm.
Îmi plac sărbătorile,cu atât mai mult cele cu tentă spirituală,iar o masa în familie alături de cei dragi e un moment de nepretuit.Şi da,este un moment bun pentru a ne etala ţinutele ,care mai de care mai frumoase.
Îmi amintesc cu drag întâlnirea avută cu o bună prietenă în urmă cu mulţi ani de Crăciun...acele momente vor rămâne mereu în inima mea ca fiind de nepreţuit.
M-a frapat la Anastasia,cum anii petrecuti departe de oraşul nostru micuţ,au transformat-o într-o mică divă de o eleganţă desăvârşită.
În seara de Ajun ,aceasta ne-a încântat pe toţi cu prezenţa ei.Păsea pe scările impunătoare precum o zeiţă,cu mişcări line şi naturale.Formele sale se  unduiau uşor cu fiecare pas şi îi ofereau un aer de eleganţă aparte.Coafura impecabilă o făcea să se remarce între toate doamnele prezente la petrecere.



Acel coc frumos împodobit cu o fundă roze de catifea îi punea în evidenţă gâtul subţire ,iar umerii uşor dezgoliţi ai rochiei care se mula impecabil pe spatele ei subţire,îi oferea Anastasiei un aer de prinţesa modernă.
-Cu siguranţă cariera pe care a îmbraţişat-o a ajutat-o pe aceasta să ajungă la o dezvoltare complexă din toate punctele de vedere.Tânăr designer vestimentar ,Anastasia, recunoaşte frumuseţea în orice formă.Simţul artistic dezvoltat a făcut-o să fie cea mai tânără creatoare de la un festival de modă celebru din Milano.
Întotdeauna atenţă la micile detalii ,aceasta a ştiut să se facă remarcată prin ţinutele pe care şi le crea încă din copilărie.
Îmi amintesc şi acum cât de pasionată era de modă,dar în special de conceptul femeii elegante.
Afirma cu tărie  încă de  pe băncile şcolii că designerul Eli Lăslean reprezintă pentru ea calapodul eleganţei şi al feminităţii.De fapt ,îndrăgostită de o rochie absolut superbă semnată Eli Lăslean, pe care am văzut-o împreună  într-o revistă de modă în anii trecuti, au făcut-o pe Anastasia să îmbrăţişeze această carieră.
Metaforic vorbind ,eleganţa este o stare de spirit ,care ajută orice femeie să îşi îmbrace trupul şi sufletul în mii şi mii de culori!
Practic,ea reprezinţă esenţa feminităţii!
Eleganţa este un principiu construit pe educaţie,atât vestimentară ,socială cât şi intelectuală.Este un cod al bunelor maniere pe care femeia îl pune în practică cu uşurinţă şi de care nu se dezbracă indiferent de situaţie.

Tocmai ce am vorbit cu Anastasia zilele trecute deoarece se apropie ziua ei de naştere,şi abia aştept să vedem ce surpriză a mai pregătit.
Fiind un spirit filantropic ,anul trecut,cu ocazia aniversării sale a hotărât ca toţi invitaţii să nu aducă cadouri pentru ea,ci să participe la o licitaţie în scopuri caritabile.
Mulţi copii s-au bucurat atunci de darurile pe care le-am dus împreună la un centru.
Anul acesta se pare ca se va organiza tot o  licitaţie a creaţiilor sale vestimentare ,iar banii obţinuti vot fi donaţi  unei organizaţii care se ocupă cu ajutorarea mămicilor singure,aşa că totul trebuie să meargă foarte bine.
Emotivă din fire aceasta şi-a pregătit discursul dinainte şi mi l-a trimis prin email pentru a-mi spune părerea:
"-Buna seara,dragi prieteni,
-În primul rând vreau să vă multumesc pentru ca aţi răspuns invitaţiei mele de a vă  alătura  acestui proiect şi îmi doresc ca şi în acest an eforturile noastre să fie încununate cu succes.Datorită vouă am reuşit anul trecut să facem fericiţi  o mulţime de copii,oferindu-mi astfel cel mai frumos cadou.
Anul acesta ne vom îndrepta privirea către  mămicile singure.
Cu toţii ştim ce implică creşterea unui copil şi deşi  ne străduim să avem o familie frumoasa şi împlinită,se pare că nu toate femeile sunt norocoase să găseasca în tatăl copilului,parnerul cu care să împartă aceste responsabilităţi.
Aceste femei trebuie să fie şi mamă şi tată în acelaşi timp ,uitând de multe ori că înainte de toate sunt femei.Grijile le năpădesc astfel că trec nevoile proprii pe loc secundar pentru a-şi creşte pruncii şi a-i proteja.
Dorinţa mea este să le ajutăm pe aceste eroine să se redescopere...să stie că înainte de toate sunt femei şi merită să fie răsfăţate.
-Pe lângă suportul financiar pe care sper să îl oferim în urma licitaţiei din această seară, vreau să vă spun ca ne bucurăm si de sprijinul comunităţii feminine Chic-Elite 
Cu o echipa de mentori,dornică să răspundă nevoilor noastre,această comunitate online este clădită din dorinţa de a ne ajuta,să ne depăsim limitele,să desfinţăm  mituri şi să creăm noi tendinţe.
Femeile sunt puternice,să nu uităm acest lucru,iar împreună vom reusi să schimbăm destine!
Vă mulţumesc tuturor şi vă doresc o seară plăcută!"
------------------------------------------------------------
Cu siguranţă şi în acest an,Anastasia va avea cea mai frumoasă aniversare,iar cel mai frumos cadou va fi zâmbetul de pe buzele mămicilor pe care ne dorim să le ajutăm!


Articol scris pentru SuperBlog2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu