luni, 9 noiembrie 2015

Do It Yourself,vecine!

Este trecut de 8 dimineaţa şi eu îmi savurez cafeaua în tihnă.
Măcar aceste zile de odihnă după o perioadă mai dificilă să mă refacă.Privesc pe geam la strada plină de frunzele colorate ale arţaralui din faţa casei vecinului şi văd două mogâldeţe înhăimurate chiorându-se de zor în curtea mea.
Mă ridic strategic din scaun,deschid geamul şi încerc să ghicesc ce vorbesc de zor acolo...
-Ţi-am zis eu...Toată săptămâna a buchisit în curte.Ba se auzea maşina de tuns iarba,ba o bormaşină..numai zgomot...ceva,ceva au făcut ei aici!
------------
Acum mi-a căzut fisa....nu degeaba suntem un popor de curioşi ,mi-am zis în gând.Dar hai să nu îi las pe detectivii de serviciu printre crengile copacului ,că poate îşi fac cuib acolo,şi mă duc frumos la poartă cu două căni de cafea în mână.
-Bună dimineaţa,vecine!
-Frumoasă ,nu-i aşa?
Inlemniseră de tot...ca abia au schiţat un zâmbet ...:))
-O,da...frumoasă...dar ce anume e frumoasă?
-Dimineaţa,zis eu,amuzată.
-Haideţi la o cafea să ne cunoaştem şi noi mai bine ,că doar de aceea suntem vecini.

-Vai,dar ce gazon impecabil...
Cum de s-a menţinut atât de verde ?
--Grijă doamnă,grijă.
-Soţul meu nu face rabat de la calitate şi cumpără întotdeauna  scule electrice GTools deoarece calitatea este cea mai bună garanţie în tot ceea ce facem!
-Bagă la cap bărbate!..şi îi trage un cot în burtă bietului bărbat ,că am crezut că îl doboară.
<<Vai,ce pitoresti sunt vecinii mei!>> zic eu în gând şi sper să nu scap porumbelul pe gură.
-Este impecabil şi pe lângă gard....fiecare fir zici ca este măsurat!!exclamă vecina mea.
-Datorită unei cositoare cu motor Makita .
-Este cea mai bună .Chiar şi eu am lucrat cu ea.Este foarte  uşor de folosit.

-Aţi sculptat şi copacul?
-Dar cum aţi reusit ?
-Este un totem vecină dragă,realizat de băieţelul meu cel mare.
-Se pare că l-a văzut în desene.
L-a ajutat şi tatăl său.Este pasionat de bricolaj şi a fost o încântare când au lucrat împreună.
-Dar cum l-au făcut?
-Ştiu că au folosit o daltă,un cuţit de sculptat şi un motofierăstrău  pentru a înlătura crengile uscate.

-Haideţi să servim cafeaua până nu se răceşte .
Nici nu apuc de rostit ultimele cuvinte că vecina zici că a fost lovită de fulger.
-Vezi Ioane!..
-Bancă din asta ţi-am zis să îmi faci şi mie.Să beau şi eu cafeaua ca o cucoană.Nu să îmi aşez funduleţul meu sensibil la frig pe scaunele tale din plastic.
-Spune tu vecină,nu merit şi eu aşa un răsfăţ,că doar sunt o femeie educată!
-O..ba da ,zic eu grăbită,de frică să nu îi mai dea săracului om vreun cot pe nu ştiu unde.
-Sunt sigură că vecinul  va face cea mai frumoasă banca din lume!
Ca să împac situaţia  îmi iau tableta şi intru pe site-ul celor de la GTools să le arăt vecinilor că oricine poate fi un meşter iscusit dacă are scule de la cei mai buni din domeniu!
-----------------------
Articol scris pentru SuperBlog2015





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu