joi, 19 noiembrie 2015

Dwyn.ro dă startul la promoţii de Black Friday

De fiecare dată cu ocazia Black Friday-ului romanu' nostru parcă a luat-o razna.
Cu siguranţă este cea mai bună perioadă pentru  a achiziţiona produse la preţuri excepţionale însă trebuie să avem grijă şi să ne informăm dacă acestea chiar beneficiază de vreun discount.
Specialiştii ne atrag atenţia că un articol este cu adevărat redus dacă preţul afişat de Black Friday este mai mic decât cel afişat în urmă cu 30 de zile.
Condusă de curiozitate am dat un search pe net şi mi-au atras atenţia nişte promoţii  mai mult decat interesante.
Pentru că site-ul respectiv este unul de pe care cumpăr cu încredere de fiecare dată m-am bucurat să văd televizoare  cu preţuri pentru toate buzunarele.
Chiar zilele trecute discutăm cu soţul meu că ar fi timpul să le schimbăm televizorul celor mici,deoarece bătrânul nostru Flistone(aşa îl alintă băieţelul meu cel mare) şi-a cam făcut veacul.
Dacă stau să mă gândesc  mai bine telefonul meu a înghiţit atât de mult sirop de copii că rămân surprinsă că mai funcţionează.În schimb cel al soţului tocmai ce a făcut cunoştintă cu podeaua din baie....L-am prins pe năzdrăvanul cel mijlociu,când  încerca să îl înveţe  să înoate  şi de emoţie l-a scăpat pe jos.Din păcate "medicii" nu au mai putut face nimic pentru el. 

Se întelege de la sine că trebuie schimbat ....
Şi când mă gândesc că vin sărbătorile de iarnă,iar mama soacră găteste ca un Master Chef cu 5 stele Michelin,trebuie neapărat să îi cumpăr o maşină de tocat carne electrică...altfel vom spune adio sărmăluţelor în foi de viţă-de-vie.

Din cele  peste 25.000 de produse disponibile online pe Dwyn.ro  cu siguranţă vom achiziţiona câte ceva pentru fiecare membru al familiei.
Am ales să cumpăr  online deoarece mă scuteşte de goana printre rafturile magazinelor clasice,transportul e super rapid(dacă eşti din Bucureşti ţi se livrează  produsul în aceeaşi zi) iar programul de fidelitate mi se pare super tentant.Adică la fiecare produs comandat de pe site primeşti puncte bonus pe care le poţi folosi la cumpărături.Valoarea unui punct este de 1 ron.
De asemenea pe site găseşti şi produse refurbished la preţuri mai mult decât tentante şi ca să vezi că cei de la Dwyn.ro sunt super serioşi,îţi oferă 60 de zile drept de retur,dacă nu eşti mulţumit de ce ai cumpărat.
Şi partea care mie îmi place cel mai mult:poţi plăti în rate.Aşa reuşeşti să îţi cumperi cele necesare fără a mai fi nevoit să aştepţi până se strâng banii în puşculiţă.
Dacă şi ţie îţi sună tentant intră repede pe site şi abonează-te la newsletter pentru că vei  primi pe loc un voucher cadou!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu