joi, 19 noiembrie 2015

LaFemme,pentru femeia elegantă din tine


Fie că este vorba de o ieşire în oraş cu prietenii,o întâlnire importantă sau job-ul de zi cu zi,mă simt confortabil atunci când hainele  sunt în asentimentul meu.
Îmi plac combinaţiile de culori şi forme ,care dau ţinutei o notă de originalitate.Un accesoriu face mai mult decât o mie de cuvinte,iar o eşarfă prinsă lejer în păr te scoate din cotidian,oferindu-ţi un aer nonconformist.Toate aceste mici artificii te definesc pe tine, ajutându-te să te dezvolţi şi să îţi creezi un stil propriu.

Magazinul de haine online preferat are grijă ca ţinuta mea să fie în ton cu anotimpul,să îmbine confortul cu extravaganţa în cele mai frumoase piese vestimentare, şi să îmi ofere posibilitatea de a face combinaţii interesante .
Mi s-a întâmplat de multe ori să ies cu copiii la plimbare şi oamenii să se uite lung la hainele mele.Uneori acest sentiment te copleşeşte neştiind în ce categorie să încadrezi acele priviri insistente.
Altă dată mergeam pe stradă şi nişte adolescente care vociferau de zor îşi alungiseră gâtul după topul meu,care avea prins lejer  un şirag de scoici colorate...Nu voi uita nici acum explozia de cuvinte din gura uneia dintre ele:
"-Ce cool este! Crezi că şi le-a prins singură?"
Întradevar,acel ceva care îţi scoate ţinuta din banal,îţi dă senzaţia că poţi să fii orice personaj doreşti,doar  punându-ţi imaginaţia la contribuţie.
Chiar dacă ţinutele casual sunt majoritare în garderoba mea,niciodată nu voi spune nu unei rochii de seara menită să îmi pună în evidenţă formele uşor  rubensiene păstrate cu grijă chiar dacă au trecut trei sarcini cu toată avalanşa de pofte peste ele.
Spune albastru senin şi ai impresia că cerul întreg şi-a dat întâlnire pe această rochie deosebită care face parte din colecţia  La Femme 2015. Mărgele finuţe îmbracă linia decolteului rotund şi talia de viespe,iar  creţurile realizate cu grijă scot în evidenţă bustul ,transformând-o pe   posesoarea acestei rochiţe într-o Cleopatra contemporană.
O rochie care transformă orice Cenuşareasă într-o prinţesă strălucitoare şi plină de rafinament este urmatoarea.De un roşu imperial  şi brodată cu dantelă pe care sunt aplicate mărgele fine,aceasta te îmbracă în strălucire.


Pentru cele care încă mai credeţi că rochiile nu pot fi purtate şi la birou vreau să vă  prezint câteva piese vestimentare care pot compune cu uşurinţă  o ţinută office elegantă.
*Alături de un sacou  rochiţa neagră emană bun gust şi pune în valoare orice siluetă.
*Rochiţa din mijloc,care va fi şi următoarea mea achiziţie,este foarte feminină iar voalul din partea de sus îi pune în valoare decolteul rotund .
*Cea bleumarin cu imprimeu floral este perfectă pentru zilele de toamnă,fiind confecţionată dintr-un material mai gros,iar modelul său uşor cambrat pune în evidenţă linia corpului.
Dacă v-au plăcut alegerile mele,le puteţi achiziţiona de pe site-ul LaFemme,iar dacă sunteti client nou, beneficiaţi de o reducere de 15%.
De asemenea aveţi  transport gratuit pentru o comandă în valoare minima de 199.99 Lei,iar 
dacă sunteţi elev sau student nu uitaţi să profitaţi  de  reducerea de 20% pentru orice comandă mai mare de  50.00 lei.
-Doriţi să vă faceţi un cadou deosebit de ziua dvs?Atunci comandaţi de pe LaFemme şi veţi beneficia de 20% reducere.
Dacă dintr-un motiv anume doriţi să renunţaţi la produsele cumpărate aveţi posibilitatea să le returnaţi în termen de 14 zile.

*Pentru mulţi haina este doar un veşmânt,însă pentru cunoscători ea reprezintă o carte de vizită care spune mai multe despre dvs decât un CV impresionant.
O mie de zâmbete se pot ascunde într-o bluză cu imprimeu haios,iar o rochie clasică nu dă niciodată greş.Haina este ca o poezie în rime colorate menită să te binedispună şi să îţi evidenţieze calităţile cele mai de preţ.

 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu