luni, 30 noiembrie 2015

Nutrivita te ajută sa trăieşti sănătos

Prima dată când  m-a preocupat în mod deosebit stilul meu alimentar,a fost în momentul în care am rămas  însărcinată cu primul copil.
Era în anul 2007 şi participam împreună cu mai multe mămici la un curs pentru graviduţe.
Tocmai ce Elena,o viitoare mămică însărcinată cu gemene,aflase că are intoleranţă la gluten,aşa că un nutriţionist i-a recomandat o alternativă la gustarea ei obişnuită,şi anume  biscuiţii fără gluten. De asemenea i-a cerut să  înlocuiască făina clasică cu cea de orez sau  de mei.Aceste produse speciale au scăpat-o definitiv  de probleme.A reuşit să îşi ţină greutatea sub control şi a dat naştere la două fete cucuiete.
S-au scurs de atunci 8 ani,timp în care totul în jurul nostru s-a schimbat.
Oamenii au devenit mai atenţi la modul de viaţă şi pun mai mult preţ pe o alimentaţie echilibrată şi sănătoasă,iar produse special create pentru a ne îmbunătăţii dieta au apărut pe piaţă.
Am făcut această introducere deoarece am fost întrebată cum aş concepe eu o campanie de promovare a unui stil de viaţă sănătos alături de Nutrivita.
-Hâm!
-Eu sunt  blogger.....cu siguranţă partenerii SuperBlog mă vor ajuta să le arătăm oamenilor  o alternativă sănătoasă  a stilului de viaţă dezechilibrat,pe care,din păcate mulţi  îl au.

-So....
Dispunem de promovare online si offline aşa că  vom folosi toate resursele pentru a ne face auziţi,astfel:
  • ToateBlogurile.ro şi Zelist vor avea grijă ca tot mai mulţi bloggeri să ni se alăture;
  • Cu ajutorul celor de la TVR2,vom aduce în casele românilor emisiuni şi spoturi publicitare;
  • Site-ul  Mujer va crea un forum,unde experţii Nutrivita vor răspunde la întrebările cititorilor;
  • De asemenea RadioLynx ne va  susţine cu emisiuni pe toată durata campaniei;
  • Bloggerii parteneri  vor posta review-uri la diferite produse.
  • Să nu uităm de filmuleţe pe Youtube în care pot relata din experienţa personală cum i-a ajutat Nutrivita să îşi schimbe modul de viaţă.
  • Cristina ne-ar putea ajuta cu reţete interesante,în care alimentele din comerţ vor fi înlocuite cu cele bio,marca Nutrivita.Cititorii vor fi încântaţi să audă despre beneficiile acestora.
  • Îmi doresc să organizăm căteva competiţii între oraşe, aşa ca vom începe din timp înscrierile.
  • La final ar fi frumos să oferim ca premiu câte un coş de  produse ale mărcilor Nutrivita.Cu siguranţă contactul direct  cu acestea îi va încânta pe participanţi.

  • Ar fi interesant dacă am duce aceasta campanie în şcolile noastre.
  • Cu această ocazie le voi prezenta celor mici o alternativă sănătoasă la dulciurile clasice.Biscuiţi,cereale şi mini ursuleţi care au un gust formidabil,sunt bio şi îi vor  umple de energie .
  • Fotografiile  făcute vor fi  postate pe diferite reţele de socializare şi  astfel informaţia  se va răspândi.

Să nu uităm că modul nostru de viaţă se reflectă şi asupra celorlalţi membrii ai familiei,aşa că aviz mămicilor,care sunt responsabile cu bucătăreala.Aveţi grijă cu ce vă îndopaţi copiii.
Zilele trecute am văzut cum biscuiţii clasici conţin cantităţi imense de zahăr,care afectează sănătatea micuţilor voştri. Le oferiţi cu bună ştiinţă carii,dureri de burtă,şi mai grav,pot face diabet.



  • Suntem în preajma sărbătorilor de iarnă,aşa că mai toate oraşele au pregătit târguri speciale de Crăciun.Ar fi foarte frumos dacă am sponsoriza un concert cu această ocazie,iar bannere cu produse Nutrivita să fie amplasate în jurul scenei.
  • Să nu uităm că TVR2 ne poate ajuta din nou cu o filmare a întregului eveniment.
  • Ar fi bine dacă s-ar distribui  materiale tipărite în sălile de fitness.Ştim  toţi ce priză au aceste produse la persoanele  care ţin la aspectul fizic.
  • ArenaIT.net,un blog de  renume cu cititori preponderent bărbaţi, poate organiza o tombolă ale cărei premii să fie produse din gama nutriţie sportivă.
  • Sunt convinsă că domnii vor dori să îşi impresioneze partenerele cu o musculatură de invidiat.
  • Raluca ne-ar putea ajuta cu o analiză amănunţită a listei de ingrediente a anumitor produse,pe întelesul limbii române. :)
Ca blogger partener mi-ar face plăcere  să vorbesc despre experienţa personală cu produsele Nutrivita,mai ales că am reuşit cu ajutorul lor să slăbesc 18 kg în doar 3 luni şi un pic.Cum  fluctuaţiile de greutate nu fac bine nici unui organism,iar un corp hrănit pe principiul "mie poftă de ceva dulce" ,va ajunge fie obez fie lipsit de nutrienţi şi vitamine,am decis să fac o schimbare în viaţa mea.
Am înlocuit "micile plăceri" ca ciocolata,cu produsele  Gerlinea:batoane de cereale,shake-uri delicioase,şi preferaţii mei, biscuiţii cu lămâie şi vanilie.
Aşa că,dintr-o persoană care a  avut la un moment dat 75 de kg,am ajuns acum la doar 57 de kg.
Deci,se poate  să te simţi  bine în pielea ta!

Împreună cu  partenerii SuperBlog şi Nutrivita vă invităm la   SCHIMBARE!                                                 

   Nu uitaţi....
"O minte sănătoasă într-un corp sănătos!"
---------------------------------------------------------
Articol scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu