vineri, 27 noiembrie 2015

Tehnologia Philips,în casa ta

Mami, ne faci  o prăjitură cu fructe?Ştii că ne place mult!
Puiule, dar este ora 20.00!
Haide te rog...te rog!
Am trei băieţi super mofturoşi,ale căror rugăminţi înduplecă şi cea mai obosită mămică...
-Vreau să te ajut ..abia aştept să bat frişca!spune Prâslea cel voinic.
Într-un final după o ploaie de rugăminţi ne apucăm,de la cel mai mic la cel mai mare,să facem prăjitura lor preferată.
Noroc că soţul mi-a făcut cadou recent un  robot de bucătărie  care face mai toată treaba.
El frământă,el bate ouăle şi se curăţă foarte uşor.
Mai greu a fost să-i stăpânesc pe cei trei năzdrăvani,care,cum au dat de punga de făină,totul s-a transformat într-un câmp de luptă...Până şi tati a încasat cu puf alb direct în faţă.
Ştiam că aşa va fi,însă bucuria  este mare când îi vezi pe cei dragi că se simt bine,iar o seară petrecută în familie alungă şi cea mai cruntă oboseală.
Prăjitura noastră avea să fie un succes,astfel că a doua zi nu mai exista nici măcar o firimitură din ea.Dar staţi aşa,că cei trei crai deja plănuiseră o altă aventură gastronomică.
-Mami...ştii ce mi-a zis doamna învăţătoare?
-Spune dragule.
-Că sucul făcut în casă este cel mai sănătos!
-Întradevăr doamna are dreptate.
-Luăm şi noi un storcător de fructe?
-A...şi Maria,colega mea de clasă mi-a zis că mămica ei face cele mai bune sandvişuri..duble,cu multă brânzăăă!!
-Deci,cred că ar trebui să înlocuim şi noi toasterul cu unul mai mare.
-A,da?Stai să vedem ce zice tati....
Cu siguranţă micuţul meu avea dreptate.La asemenea mâncăcioşi toasterul nostru era depăşit de situaţie,aşa că intru repede pe magazinul MarketOnline.ro  să îmi dotez bucătăria la capacitate maximă! 
Îmi place acest magazin online pentru ca am mai achiziţionat de la ei un blender  şi ştiu că au produse de calitate la preţuri foarte bune.
De fapt acela  a fost primul produs Philips pe care l-am cumpărat când am născut  primul copil.De mare ajutor în bucătărie!Perfect pentru a face supe creme şi piureuri pentru cei mici.
L-am luat chiar şi la bunici la ţară  vara trecută pentru a prepara smoothie de zmeură cu gheaţă.Merge de minune!
Bunica a rămas foarte impresionată de puterea lui şi mi-a povestit cu câtă greutate a reuşit ea să crească patru copii.
"-Cand începeau să mănânce alimente solide,era un chin."
-Să faci o supă cremă pentru un bebeluş,pe vremea mea  era aproape imposibil.
-Zdrobeam fata mamii şi câte o oră la un păstârnac fiert şi tot se înneca mamă-ta cu el."
Vai ...ce a evoluat lumea de atunci!
Avea dreptate buna' mea dragă.
Mi-au rămas în memorie verile când trebuia să spele câte o zi întreagă.Freca la mână coşuri întregi de haine până îi plesnea pielea.
Acum e boierie.Adaugi detergent,apeşi pe buton şi ...voila.Curate,parfumate şi uscate.
Imi amintesc când a trebuit să facem curăţenie pentru nunta unchiului meu şi săraca bunica,tocmai se operase la un picior.
Nu mai ştiam toate în câte locuri sa ne împărtim de atâta treabă.
Dacă aveam atunci un aspirator terminam totul cât ai clipi.
La finalul zilei mătura se mai ţinea în două beţe...vai de ea.
Mă bufneşte râsul şi acum când mă gândesc la dragul de bunu' cum încerca de zor să se bărbierească cu aparatul său rudimentar.Era sărăcuţul numai ciupituri şi pastă de dinţi pe faţă,aşa că la pozele de la căsătoria fiului său  a trebuit să se ascundă printre nuntaşi.
 Cu  un aparat de bărbierit electric,totul se rezolva foarte repede şi fără iritaţii.
 Când eram la liceu am participat la un proiect despre sănătatea dentară în mediile rurale.
Cu cât drag au primit copiii de pe uliţele pline cu praf,periuţele de dinţi cu peri tari!Datorită tehnologiei acum avem acces la periuţe de dinţi electrice cu pulsaţii,care asigură o curăţare bucală impecabilă.
-Trăiască tehnologia!
Dar să revin la bucătăria mea care are nevoie de o schimbare majoră.
Este absolut imperios să o dotez cu  electrocasnice profesionale   altfel voi face mult şi bine la sandvişuri  minuscule pentru năzdravanii mei.

Tocmai ce am găsit şi un storcător de fructe foarte interesant.Îmi place mult designul acestuia deoarece se potriveşte de minune cu mobila noastră.
Este micuţ,deci încape cu uşurinţă pe blatul de lucru.Are o putere  de 700 de W şi capacitate de 800 de ml,iar funcţia QuickClean este preferata mea.

Din grijă pentru familia mea am adoptat un stil de viaţă  cât mai sănătos.Pentru un corp hrănit corespunzător am ales aparatul de gătit cu aburi Philips Multicooker.Cu acesta prepararea meselor va fi  o bucurie.Cu cele 7 programe automate şi cea mai neîndemânatică gospodină poate realiza  o masă delicioasă şi plină de vitamine.
Cu siguranţă aceste noi achiziţii ne va simplifica modul de viaţă,iar timpul petrecut de mine printre vasele clasice de gătit,il voi dărui cu drag micuţilor mei campioni. 


Când cumpăr ceva pentru întreaga familie,primul lucru la care mă uit este firma producătoare.
Ştiu din propria experienţă că o firmă cu tradiţie va avea grijă să îşi mulţumescă clienţii din toate punctele de vedere,iar Philips se descurcă de minune să aducă zâmbete pe buzele noastre.
-----------------------------
Articol scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu