luni, 16 noiembrie 2015

Trandafirul,un simbol al iubirii

Frumoasă şi delicată,cu un parfum suav care dezmiardă şi cele mai îngheţate inimi,cu petalele sale fine şi catifelate precum tainicul sărut care pecetlueşte buzelele  îndrăgostiţilor pentru totdeauna,iar cu înţepătura spinilor evocând  încercările unei relaţii,trandafirul  este o floare deosebită care simbolizează întru totul cel mai frumos sentiment:IUBIREA!
*Şi astfel cu un coş cu trandafiri a început totul....

Şi ce trandafiri!
Cei albi ,atât de diafani încât evocau frumuseţe şi  perfecţiune în fiecare petală,pe când cei roşii simbolizau apropierea dintre noi şi focul pasiunii ce mocnea în inimile noastre...
Relaţia aceasta  colorată şi plină de neprevăzut tocmai se înfiripa.
El ştia că nu aş accepta niciodată un buchet de flori împachetat grosier şi cumpărat de la vreo precupeaţă grăbită.Fusese destul de atent încât să observe că îmi plac lucrurile confecţionate cu grijă,care au o notă de originalitate şi în acelaşi timp îţi dau sentimentul că sunt făcute SPECIAL pentru tine.
Când am văzut acel coş superb ,mi-am dat seama că dincolo de frumuseţea florilor din el,este prezent acel sentiment numit GRIJĂ...deci lui chiar îi păsa de mine!
Nu a fost doar un gest spontan,a fost un moment bine ales pentru a-mi arăta că eu contez pentru el,iar acum era timpul  să îmi arate acest lucru.
De atunci s-au scurs mulţi ani în care relaţia noastră s-a maturizat,a căpătat alte nuanţe..cele ale înţelepciunii,ale încrederii depline pe care o avem  unul într-altul.
Astfel la fiecare aniversare  buchete de flori create special pentru mine mă aşteptau  acasă, pentru a-mi aminti cât de mult însemn pentru el.

Spuneam că relaţia noastră a căpătat alte nuanţe...Da, unele multicolore,ale zâmbetelor copiilor noştri,ale serilor petrecute pe malul vreunui râu,la foc de tabără,ale clipelor în care aşteptam cu nerăbdare să ne întâlnim după luni în care el era plecat ...Aceste momente deosebite şi pline de miros de trandafiri,pe care el nu uita niciodată să mi-i aducă de fiecare dată, au făcut din mine femeia de azi.
Nimic nu se compara cu protecţia pe care şi-o oferă  perechea ta..
Ai întotdeauna sentimentul că cineva te va apăra mereu de orice greutate,iar dragostea este cel mai important  liant dintre voi.Când apare şi fructul unei asemenea iubiri,totul capătă un alt sens.
Aşa  a fost şi în cazul noastru!
Nu voi uita niciodată acea feţişoară bucălată a primului nostru copil,acea atingere delicată a mânuţelor sale...şi  acel buchet de trandafiri  galbeni însoţit de un superb ursuleţ, pe care soţul le-a adus la maternitate.Sentimente de iubire,recunoştinţă,emoţie că o nouă fiinţă binecuvântată a apărut în viaţa noastră,îmi invada inima.
Acum,după atâţia ani de la prima noastră întâlnire,avem trei ursuleţi acasă,care ne bucură inima şi ne aminteşte de fiecare dată,că totul a căpătat sens datorită iubirii noastre...şi a trandafirilor!
Pentru că el a fost cel care nu a uitat niciodată să mă răsfeţe,azi ,când stau ca pe ghimpi în aşteptarea sa deoarece este plecat de vreo două săptămâni în interes de serviciu ,vreau să îi ofer ceva special.
Ştiu că va mai rămâne câteva zile în Capitală  pentru a rezolva ceva probleme şi cu siguranţă acest cadou îl va binedispune.

Am căutat o  florărie online din București, dornică să îi fac o surpriză celui care mă iubeşte necondiţionat.Totul a decurs destul de repede.Plata am făcut-o cu cardul prin PayU,iar livrarea a fost gratuită în Bucureşti.
O sticlă de şampanie Henkel Troken însoţită de un trandafir la cutie roz,îi va aminti ca cea care îl aşteaptă acasă îl va iubi pentru TOTDEAUNA.
Alături de cei care livrează zâmbete am reuşit să îmi surprind soţul,dăruindu-i încă o dată inima mea ascunsă în cea mai frumoasă floare:TRANDAFIRUL!
-----------------------
Articol scris pentru SuperBlog2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu