luni, 11 ianuarie 2016

Calculatoare second la super preţ


Îmi amintesc şi acum cu plăcere de primul meu calculator.
Era în urmă cu vreo 14 ani şi tata  mi l-a era cumpărat de la un second hand de electronice.Mi se părea cel mai tare calculator, doar era al meu!
Cu ajutorul lui am reuşit să îmi fac toate referatele la şcoală, am învăţat să scriu în Word şi chiar am luat lecţii de informatică pentru a putea opera cât mai bine pe el.
Timp de vreo şapte ani, acesta a fost cel mai bun prieten al meu.Credeţi-mă că e mult mai bun decât o gură trăncănitoare a vreunui prieten care nu are nimic interesant de zis...No offence!
Când în România salariile erau destul de mici, am fost una dintre norocoşii, care s-a putut bucura de această tehnologie, care îşi făcea intrarea în viaţa noastră.
Acum totul mi se pare atât de departe pentru că găseşti la tot pasul calculatoare, laptopuri, tablete şi alte gadgeturi.Nu vreau să omit un lucru...unele chiar au preţuri piperate, aşa că varianta second hand este mai accesibilă.
Cum găseşti însă un magazin de încredere, care să îţi ofere garanţia calităţii şi a funcţionării calculatorului pe termen îndelungat?
Am căutat de exemplu calculatoare second hand hexa core la super preţ şi Google m-a trimis la un magazin online cunoscut, specializat în vânzarea de electronice second hand.
Pe Diablos Computer găseşti  oferte de preţ tentante iar în luna ianuarie primeşti şi  tva-ul înapoi. Deci ai câştig de două ori.
Ideea de a cumpăra cu sistem PC din categoria „refurbished” mi se pare foarte bună, mai ales dacă utilizezi calculatorul pentru scopuri simple cum ar fi navigarea pe internet, email-uri,vizionare de filme sau accesarea diferitelor reţele de socilizare, şi nu ţii neapărat să ai ce este mai nou apărut pe piaţă.Asta nu înseamnă ca un laptop sau un calculator SH este mai puţin performant decât unul cumpărat nou din magazin.
Trebuie ştiut faptul că aceste unităţi sunt verificate minuţios de către reprezentantii magazinului, care le comercializează,sunt upgradate şi testate pentru ca totul să funcţioneze perfect.
De obicei cei din domeniul business îşi reînnoiesc periodic tot ce ţine de electronice şi atunci cele vechi sunt preluate de magazine second hand şi după acele verificări de care v-am spus mai sus, sunt vândute.Personal, chiar primul meu calculator a fost al unei bănci din Germania(ştiu acest lucru deoarece proprietara magazinului îmi era prietenă) şi am fost foarte mulţumită de el.
În plus, cei de la Diablos Computer îţi oferă garanţie între 12 şi 36 luni şi posibilitatea returnării produsului şi înlocuirea lui imediată, dacă se dovedeşte că are vreun defect.
Partea cea mai interesantă mi se pare posibilitatea achiziţionării acestor electronice în rate, fără dobândă.Pe lângă faptul că au un preţ mult mai mic decât cele noi din magazin, acum le poţi cumpăra şi în rate dacă deţii un  card avantaj.De la ei îţi poţi achiziţiona  foarte uşor şi la un preţ avantajos un calculator sau laptop cu licenţă Windows deoarece Diablos Computer este printre puţinele firme acreditate Microsoft Registered Refurbisher.
Pentru toate aceste avantaje consider că se merită din plin să cumperi un calculator second hand!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu