luni, 11 ianuarie 2016

Petrecere cu clovni la super preţ

A fi mamă este cel mai frumos lucru din lume!Am spus aceasta  mereu şi afirm şi acum cu tărie!
Eu sunt o mamică la puterea a treia, cum îi place băieţelului meu cel mare să îmi zică.
Cu trei băieţi năzdrăvani, viaţa este o aventură ,zi de zi.
Aniversări, petreceri, toate trebuie să fie cum îşi doresc ei...Şi credeţi-mă că nu este uşor să mulţumeşti trei băieţi!Până şi Prâslea cel mic dar voinic, dovedeşte din plin ce personalitate puternică are!
Zilele trecute am fost în vizită la o prietenă, care are un băieţel de trei anişori.Pentru că aniversarea piciului a avut loc de curând ne-am delectat cu o mulţime de fotografii super haioase.
Mi-a plăcut mult ideea Elenei de a face o petrecere cu clovni ,personaje din desene şi multe baloane!
Cei mai buni prieteni ai copilului tău pot fi prezenţi la aniversarea lui, iar zânele drăguţe îi vor încânta pe cei  mici cu cântece, poveşti şi multă voie bună.
Totul a fost de vis, aşa că mi-am dorit să îi fac şi eu o asemenea petrecere băieţelului meu cel mare, care va împlini 8 anişori în curând.De asemenea trebuie să iau în calcul şi faptul că ceilalti doi fii, vor dori să fie şi ei în centrul atenţiei.:)
Şi cum bugetul este întotdeauna o problemă atunci când vorbim de copiii noştri, cărora vrem să le dăruim ce este mai bun, am găsit ....tam-tam:  petreceri cu clovni la super pret .Credeţi-mă că am căutat mult timp şi am comparat diferite oferte, iar cei de la Clubul Disney oferă tot ce este mai bun la preţuri rezonabile.

Clubul Disney dispune de cei mai buni animatori, care îi vor duce pe cei mici în lumea basmelor.
O atmosferă impresionantă, care va fi animată de personaje de poveste precum Albă ca Zăpada,Mica Sirenă, Clopoţica,Peter Pann şi mulţi alţii, pentru ca micuţul dumneavoastră să îşi amintească peste ani de cea mai grozavă aniversare.
Costume impresionante, pinata, maşinuţă de făcut baloane, pictură pe faţă, karaoke sunt doar câteva dintre facilităţile pe care spectaculosul Club Disney le  oferă pentru o petrecere de neuitat.
Pentru botez, cele patru ursitoare vor fi alături de dvs cu cele mai calde urări de noroc, înţelepciune şi multă iubire, pentru ca bebeluşul să crească mare şi frumos.
De asemenea echipa vă pune la dispoziţie un fotograf profesionist şi cameraman pentru a imortaliza aceste momente importante.
Vreţi să îi oferiţi copilului clipe pline de magie şi multă veselie la aniversare?Atunci o petrecere cu clovni este tot ce aveţi nevoie!
Cu siguranţă pictura pe faţă, dansurile,faimoasa pinata şi o echipă formată din cei mai buni animatori vor reuşi să aducă zâmbetul pe buzele micuţului dvs.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu