sâmbătă, 20 februarie 2016

Bucurii de la Loncolor

Despre produsele Loncolor am auzit prima dată la mama, cu mulţi ani în urmă.De când o ştiu se vopseste cu nuanţa "Ultra negru" şi îi stă foarte bine.
Mama este genul de persoană care a pus întotdeauna preţ pe îngrijire aşa că şi-a ales mereu cele mai bune produse, rămânând fidelă acestui  brand.
Loncolor a fost lansat pe piaţă în anul 1993 de  către Papillon Laboratoires Cosmetiques, companie cu renume şi foarte apreciată în România.
Prezenţa constantă a produselor Loncolor la raft  şi calitatea superioară a acestora au făcut milioane de femei fericite de-a lungul timpului.

Brandul Loncolor are pe piaţă, în acest moment, nu mai puţin de patru game cu produse pentru colorarea parului, extraordinar de bune şi accesibile ca preţ.


  • Loncolor Ultra, lansat în anul 2003;
  • Loncolor Natura, lansat în anul 2006;
  • Loncolor EnVogue, lansat în anul 2008;
  • Loncolor Trendy, lansat în anul 2004 şi redefinit în 2007;


Să vă vorbesc despre cadoul meu de la Papillon Laboratoires Cosmetiques.Spre bucuria mea am primit spre testare mai multe produse Loncolor despre care vă voi vorbi în articolele următoare.
Pentru a accesa mai usor review-urile am creat o secţiune specială în meniul blogului denumită"Loncolor". Astfel veţi fi la curent  cu noutăţile şi impresiile despre aceste produse.
Să vă prezint pe scurt produsele primite.


  • Vopsea Loncolor Ultra nr.7.44 Arămiu intens;
  • Ulei pentru păr din gama Loncolor Natura;
  • Mască pentru îngrijirea părului tot din gama Loncolor Natura;
  • Mască pentru întretinerea părului vopsit din gama Loncolor Ultra;
  • Cremă pentru mâini din gama Loncolor Ultra.



Tocmai ce am folosit vopseaua de păr şi sunt încântată de modul cum s-a colorat părul.
*Vulpea cea roşcată a revenit! :)
Voi folosiţi produse Loncolor?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu