miercuri, 24 februarie 2016

OOTD- rochiţe şi pantaloni NewChic.com

Bună fetelor,
Vă spuneam în acest articol scris cu ceva timp în urmă, că  am găsit pe NewChic.com multe hăinuţe frumoase la super preţuri.Cum mi-a plăcut foarte mult rochia de mai jos, am comandat-o.
Mă bucur să constat că materialul este de calitate, croiala este exact ca în pozele de pe site şi îmi pare rău că am comandat o mărime mai mare decât a mea, de teamă că nu mi se va potrivi.
*Tineţi minte...pe NewChic măsurile chiar corespund, aşa că măsuraţi-vă bine şi respectaţi tabelele pe care le găsiţi pe site!
Din categoria sexy drama, am cedat insistenţelor soţului de a comanda următoarea rochie...chiar e hot şi îţi trebuie ceva curaj să o porţi, dar m-am încumetat pentru poze. :)
Are o croială interesantă cu acele colţuri, materialul este de calitate şi îmi place că se leagă cu acel cordon în talie.

Am comandat de asemenea şi o pereche de pantaloni foarte drăguţi.Sunt uşor elastici, îmi place la nebunie cum vin pe talie iar materialul este interesant.Mi-a fost teamă ca vor fi subţiri sau transparenţi însă nu este deloc aşa.Detaliile se observă mai bine daca intraţi pe link.Au în talie cate trei nasturi pe fiecare parte  şi bandă elastică lată. Chiar sunt faini!
Încă nu s-au terminat reducerile pe site, aşa că vă invit la un tur virtual prin acest magazin online.Chiar merită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu