luni, 22 februarie 2016

Review vopsea Loncolor Ultra Arămiu Intens 7.44

Vă spuneam zilele trecute că am primit spre testare produse Loncolor şi deja am folosit vopseaua de păr.Este vorba de nuanţa Arămiu Intens 7.44 din gama Loncolor Ultra.
Pentru că am avut câteva experienţe neplăcute legate de vopsitul părului în urmă cu vreo trei ani, de atunci  am preferat să nu mai aplic vopsea pe podoaba mea capilară.

*M-au convins produsele Loncolor să fac o schimbare şi sunt foarte multumiţă de rezultat.
De multe ori avem tendinţa de a cumpăra produse la preţuri destul de mari, crezând că un preţ piperat înseamnă şi calitate.
Cred că ar trebui să fim un pic mai atente la părerile consumatorilor şi nu la reclamele frumos regizate.Cum vă spuneam, mama foloseşte doar vopsea Loncolor, de asemenea, dacă ar fi să număr toate cunoştinţele mele care se vopsesc, majoritatea folosesc tot produse Loncolor.
Acum am înteles de ce.
 Dar să fac un rezumat despre ce a păţit  părul meu de am renunţat la vopsit o perioadă.
Simplu...Am luat vopseaua care mi se părea mie că ar fi bună(nu dau nume pentru că nu vreau să generalizez, fiind o experienţă personală), am fost la salon şi după ce coafeza mi-a vopsit părul a devenit îngrozitor de aspru, la spălare aveam impresia că se topeşte în mâini.Nu mai vorbesc de faptul că nuanţa nu a fost deloc asemănătoare cu cea de pe cutie.Aşa am ajuns să mă tund foarte scurt şi am stat cuminte.

*Acum, după ce am folosit cu succes Loncolor, voi rămâne fidelă acestui brand.
Vopseaua este foarte uşor de utilizat.În cutie găsiţi inclusiv un pliant cu instrucţiuni de folosire.De asemenea nu uitaţi să faceţi testul de alergii cutanate indiferent dacă v-aţi mai vopsit înainte.Este pentru siguranţa dvs.


Nu uitaţi de mănuşi şi pelerina inclusă...vă vor fi de mare ajutor.
Cutia include pe lângă cele enumerate mai sus, un tub de cremă colorantă(vopsea)de 50ml, două plicuri de oxidant cremă de 9%, 2x25 ml şi un plic de mască Loncolor Ultra cu cheratină şi ulei de Limnanthes Alba.
Într-un bol ceramic sau de plastic  amestecaţi crema colorantă şi cele două plicuri de oxidant cu ajutorul unei spatule(nu folosiţi nimic metalic) şi apoi aplicaţi amestecul pe păr.
*Este indicat să nu vă spalaţi părul cu cel puţin 48 de ore înainte de vopsire.

După ce aţi lăsat vopseaua să acţioneze timpul indicat în funcţie de tipul de păr şi alţi factori(veţi găsi mai multe în pliant), masaţi şi clătiţi până când apa rămâne curată şi apoi aplicaţi masca de păr şi lăsaţi-o să acţioneze o perioadă de timp.
Clătiţi cu apă din abundenţă şi părul dvs va căpăta o culoare deosebită şi  va rămâne moale, strălucitor şi uşor de pieptănat.

Rezultatul este cel din fotografii :)
Ca o concluzie pot spune că sunt mulţumită de gradul de acoperire, de faptul că este o vopsea blândă cu părul şi de culoarea obţinută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu