miercuri, 17 februarie 2016

Wishlist from Dresslink

Bună fetelor,
Datorită temperaturilor ridicate din ultima vreme am început să reorganizez garderoba şi am constatat cu stupoare că unele hăinuţe de primăvară s-au deteriorat sau că au avut grija cei mici de ele, cu sucul  sau cu  lăpticul lor.  :)Sunt adevăraţi exploratori şi  nimic nu le scapă.Se pare că le place să îşi exerseze talentul de pictori pe bluzele mele...doar au cu cine semăna!
Salvarea mea vine de la Dresslink.com, un site de hăinuţe, şi nu  numai, la preţuri foarte mici şi foarte drăguţe.Au acum nişte reduceri  fenomenale, cu preţuri începând de la 0.01$.Îmi place să comand de la ei deoarece ştii de la început care este costul transportului sau mai interesant, găseşti o categorie întreagă de produse free shipping.

Am ales acest trening pentru că deja prevăd viitoarele curse prin parc cu băieţii în care mami aleargă după ei non- stop...sper să mă ţină picioarele, ca doar am îmbătrânit şi eu, iar bebe este un mic năzdrăvan :)))
                                               TRENING 



Cum mami nu este doar bonă, bucătăreasă, mediator între cei trei pici sau  tocător de nervi până noaptea târziu, s.a.m.d., am ales pentru momentele mele de răsfăţ o rochiţă maxi, elegantă şi de efect.Se află în topul vânzărilor pe site.

                                                ROCHIE

Am intrat puţin şi la produsele aflate la reduceri şi am găsit acest pulover foarte drăguţ.Vă las pe voi să descoperiţi preţul.
                                              PULOVER

Pentru că întotdeauna trebuie să am pregătite sticluţele celor mici cu apă, serveţele  de toate felurile şi vreo patru jucării cel puţin, mă voi "dota" cu rucsacul simpatic din imagine.Vine împreună cu o gentuţa la fel de draguţă.
                                          RUCSAC

Dacă v-au plăcut alegerile mele vă invit pe site unde veţi găsi  hăinuţe pe toate gusturile, la preţuri foarte mici.
Enjoy shopping!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu