luni, 29 februarie 2016

Wishlist from ZNU

Se spune că cele mai frumoase cadouri ni le facem singure...
Nu ştiu cât de adevărată este această afirmaţie dar cu siguranţă noi ştim cel mai bine ce ni se potriveşte...Asta nu înseamnă că nu ar trebui să le dăm o şansă bărbaţilor din viaţa noastră ..am fi surprinse să aflăm cât de multe lucruri ştiu despre noi.
*Când spun bărbaţi mă refer la prieten, soţ, iubit, tată sau orice rudă cu care aveţi relaţii apropiate ;).

Cum mult aşteptata primăvară mai are un hop de o zi şi va sosi oficial, am căutat pe siteuri hăinuţe potrivite pentru acest frumos  anotimp.
Din fericire internetul abundă de oferte însă cel mai mult mi-a atras atenţia o rochie pe care am găsit-o pe ZNU.COM, un magazin online cu haine şi accesorii  pentru femei la preţuri accesibile şi cu transport gratuit indiferent de sumă.
Este timpul pentru wishlist!

Dacă vă mai amintiţi rochia celebrei judecătoare Iulia Motoc, vă anunţ că am găsit un model asemănător pe Znu, la un preţ foarte mic..doar 16$.Materialul o recomandă pentru a fi purtată vara si imi place mult combinaţia îndrăzneaţă  de culori.Îţi trebuie o doză de nonconformist pentru a purta această rochie.

Chiar era imposibil să nu gasesc eu o rochie de culoare roşie de care să nu mă îndrăgostesc.
-Ce spuneţi de alegerea mea?
-Nu-i aşa că e frumoasă?
E perfectă pentru o ieşire în oraş cu persoana iubită sau pentru un eveniment gen nuntă sau botez..şi de ce nu ..party cu cei mai buni prieteni.
-Spuneam ceva de îndrăgostit?! -BIJUTERII!-
Am găsit doua inele foarte drăguţe in ton cu anotimpul, unul cu o floare frumoasă si celălalt cu o inimioară, ca  tot am sărbătorit iubirea toată luna februarie.
Dacă v-au plăcut alegerile mele vă invit pe site pentru a descoperi o mulţime de obiecte vestimentare foarte interesante, pentru toate gusturile şi de ce nu, buzunarele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu