luni, 21 martie 2016

Dresuri deosebite pentru cei mici

Bună fetelor,
Zilele trecute vorbeam cu o mămică despre fetiţa ei, care are doar 6 ani şi este deja o mică fashionistă.
Alina, mama ei, a răsfăţat-o încă din burtică şi îmi amintesc şi acum sesiunile de shopping din  perioada sarcinii. De multe ori am avut senzaţia că va naşte în stradă de la câte pungi cu hăinuţe şi diferite produse căra.
Se pare că "sindromul"s-a prins şi de cea mică iar acum Cara, minunea despre care vă vorbesc, are nu mai puţin de două dressinguri numai ale ei, pline  de rochiţe, pantofiori, dresuri şi multe altele.
Ce apreciez la mama ei foarte mult este faptul că imediat cum hăinuţele îi rămân mici fetiţei, amândouă merg la o casă de copii sau la oameni nevoiaşi şi le donează.
Numai anul trecut au dus două portabagaje pline ochi.
Cum  cea mică poartă uniformă încă de la grădi ştiu că dresurile sunt cea mai mare problema a ei. Întotdeauna vrea unele colorate şi care nu se rup (face nişte tumbe!), mai ales că, deşi vorbim de o fetiţă, personalitatea ei se aseamănă mai mult cu a unui băieţel.
Este foarte curioasă şi năzdrăvană şi tot grupul nostru de prieteni o adorăm pentru isteţimea ei.
Am găsit aceste dresuri foarte drăguţe şi la un preţ acceptabil de numai 9.97 ron.

Băieţii mei întotdeauna au fost mai friguroşi din fire, aşa că am avut mereu grijă să le protejez picioarele cu dresuri pe sub pantaloni.
Norocul meu că şi la ei există o gamă largă de modele, aşa că am de unde alege!



Cum multe dintre articolele vestimentare dedicate sezonului rece sunt încă la reduceri cred că voi adauga în coş aceşti ciorapei pentru năzdrăvani mei.
Voi de unde cumpăraţi hăinuţe pentru cei mici? Preferaţi magazinele clasice sau pe cele online?
Vă doresc o săptămână minunată şi abia aştept să vă citesc răspunsurile.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu