luni, 14 martie 2016

Review produse comandate de pe site-ul Pentru Corpul Tau

Vă spuneam zilele trecute pe Facebook că abia aştept să testez produsele comandate de pe site-ul  Pentru Corpul Tau. Am avut timp să revin cu păreri despre fiecare produs în parte de aceea vă invit să citiţi aceast articol.

Comanda mea  a cuprins  următoarele produse:

 1. Balsam gel gheara diavolului – Alpifresh
Acest produs l-am ales special pentru o rudă care suferă de reumatism şi dureri articulare. Ştiu că îşi dorea să încerce un produs care are ca ingredient activ extract de gheara diavolului şi mă bucur ca am putut să îi fac o bucurie.
După utilizarea acestui balsam timp de o săptămână prin masarea  locurilor dureroase se pare că eficienta produsului este dovedită deoarece acesta stimulează circulaţia sanguină.

Pentru micuţii mei am ales două produse pe care le-au mai folosit şi în trecut şi care au un miros foarte plăcut.
2.Farmasi şampon copii pudriel
Acest şampon îmi aminteşte de mine când am făcut primele cumpărături fiind însărcinată cu primul copil. Mirosul lui delicat mi-a rămas în memorie şi mă bucur că  l-am redescoperit.
Este delicat cu pielea capului, nu ustură ochii şi lasă un păr fin şi curat.
Cantitate: 300ml.

3. Farmasi şerveţele umede cu extract de muşeţel şi provitamina b5
Pachetul conţine 70 de şerveţele umede care miros delicat şi datorită formulei îmbunătăţite cu provitamina B5 curăţă delicat pielea bebeluşului.
Un plus la pachet pentru sistemul de închidere cu capac de plastic.
4.Farmasi gel intim/intimate wash
Tot de la Farmasi am ales pentru mine un gel intim deoarece este un produs indispensabil femeilor însă trebuie ales cu grijă. Acesta menţine PH-ului natural al zonei genitale, are proprietăţi antibacteriene datorate uleiului de arbore de ceai, previne senzaţia de uscăciune, mâncărimi şi iritaţie, mirosurile neplăcute precum şi dezvoltarea microbilor.

Următoarele produse sunt de la Kallos, marcă cu care mă împac foarte bine, în special datorită produselor destinate îngrijirii părului.
De această dată am comandat ceva nou, şi anume:
Este un rimmel bun care nu încarcă genele şi le oferă volum.
Este un produs interesant şi care vă scuteşte de creionatul sprâncenelor. Urmaţi cu mare atenţie instrucţiunile de folosire.
7.Ultimul produs ales este un săpun lichid tot de la Kallos, care din păcate acum nu mai este disponibil pe site. Sper să revină în curând pe stoc pentru că miroase foarte bine.  Veţi găsi însă o gamă largă de săpunuri lichide de la Farmasi  foarte interesante.
Toate aceste produse au costat foarte puţin, doar 59.73 ron şi sunt foarte  mulţumită de calitatea acestora.
Livrarea  este una foarte rapidă de până la 48 de ore în toata ţara, iar produsele sunt ambalate corespunzător, aşa că nu trebuie să vă faceţi griji în privinţa vreunui accident în timpul transportului.
Pentru cele mai noi promoţii şi o gama largă de produse vă invit pe site dar şi pe pagina de Facebook Pentru Corpul Tau






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu