marți, 1 martie 2016

Rochii de mireasă ieftine

A venit mult aşteptata primăvară!
Încă de dimineaţă doamne frumos îmbrăcate duceau de zor buchete colorate de zambile, ghiocei şi  lalele drăgălaşe pentru doamnele învătătoare.
Toată şcoala unde învaţă puiul meu miroasea a PRIMĂVARĂ!
Cum nouă, mămicilor, ne place să stăm de vorbă puţin după ce ducem copiii la şcoală, pentru a afla ultimele noutăţi legate de materiile şcolare sau  activităţile celor mici din timpul zilei, astăzi ne-am permis să zăbovim mai mult pe o bancă, dat fiind că soarele a fost blând de la primele ore.
Aşa am aflat că mămica unei colege de-a fiului meu va deveni mireasă în acestă vară şi deja este în căutarea rochiei de mireasă şi a domnişoarelor de onoare.
Se pare că a fost la câteva magazine, dar oferta nu a încântat-o deloc aşa că mi-am permis să îi sugerez siteul Prom Dresses UK .
Rochiile pe care le veţi găsi pe acest site sunt realizate din materiale de cea mai bună calitate, sub îndrumarea designerilor iar fiecare detaliu este analizat amănunţit până la produsul final.
Fondatorul Dressfashion   a trăit mulţi ani în SUA şi Canada reuşind cu ajutorul celor învăţate acolo  să creeze una dintre cele mai importante companii de renume ce şi-a început activitatea în 2003 şi care, în momentul de faţă, îşi vinde  rochiile de calitate superioară  la nivel mondial, mai ales în Europa, America de Nord, Australia, etc.

Cum toate rochiţele lor sunt foarte frumoase mi-a fost greu să aleg doar una din fiecare categorie, aşa că va voi prezenta mai multe modele deosebite.


Pentru cine vrea să arate ca o prinţesă în ziua nunţii, am găsit aceste două rochiţe superbe!
Am căutat şi rochiţe de culoare roşie deoarece viitoarea mireasă s-a gândit la un decor în tonuri de alb şi roşu, aşa că probabil va alege roşu pentru rochiile domnişoarelor de onoare.
Următoarea rochie  beneficiază în acest moment de o reducere de 60%, aşa că se merită sa o  cumpăraţi acum la un preţ avantajos.

O rochie deosebită şi foarte ieftină este şi următoarea.
LINK ROCHIE
Nu uitaţi să intraţi pe site şi la celelalte categorii de produse unde veţi găsi încălţăminte interesantă, rochii pentru diferite ocazii sau rochii de mireasă din cele mai noi colecţii.
Am o surpriză  pentru voi !
Dacă veţi găsi pe site rochia mult visată atunci adăugaţi codul următor când faceţi comanda  şi veţi beneficia de o reducere de 10%:  Hotsale10 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu