miercuri, 23 martie 2016

Wishlist from CNDirect.com

Bună fetelor,
Ieri am fost cu băieţii în vizită la o prietenă şi după ce  am trecut în revistă ce au mai făcut cei mici în ultima perioadă, am discutat şi despre comerţul online.
Prietena mea este mai conservatoare din fire şi până acum nu şi-a cumpărat haine decât din magazine, însă când a văzut rochia cumpărată de mine de pe un site din străinătate vrea neapărat să aducă o schimbare în garderobă.
De obicei magazinele clasice de cartier au un stoc redus de produse, aşa că de multe ori nu ai de unde alege.
Online, totul decurge mai simplu şi găseşti produse interesante şi de multe ori la preţuri reduse considerabil.
Am răsfoit site-ul CNDirect.com şi de data aceasta rochiile au fost printre preferatele noastre!
Dintre cele 3737 de modele ne-au plăcut în mod deosebit următoarele:

ANGVNS Women Long Sleeve Scoop Neck Slim Fit Bodycon Midi Dress care costă doar 8.93 $. Este o rochiţă elegantă care poate fi purtată la serviciu şi nu  numai. Se închide cu fermoar la spate iar măsurile le găsiţi pe site.


Dacă vă plac rochiile maxi şi vreţi ca în această vară să fiţi la modă, atunci rochia următoare poate fi una dintre favorite. Preţul acesteia este doar 5.17 $.



Elena, prietena mea, are cununia civilă anul acesta, aşa că următoarea rochie a venit exact la fix. Beneficiază de  reducere şi costă doar 13.19 $.

Eu încă nu ştiu pe care o voi alege pentru că toate rochiile de pe site sunt superbe! În plus, categoria cu hăinuţe şi jucării pentru copii conţine o gamă largă de produse la preţuri acceptabile.
CNDirect comercializează inclusiv articole pentru casă, gadgeturi dar şi articole pentru aer liber, sport şi tot felul de consumabile.
Zilele acestea voi plasa o comandă aşa că staţi pe aproape să vedeţi ce am cumpărat!
Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu