luni, 14 martie 2016

Wishlist from e-lenjerie.ro

Prima zi din această săptămână a fost una foarte aglomerată. După două articole cu recenzii despre anumite produse încercate în ultima perioadă, a venit momentul pentru un wishlist  cu articole vestimentare  de pe site-ul www.e-lenjerie.ro. Am găsit pe site foarte multe body-uri la preţuri avantajoase aşa că am pregătit pentru voi o selecţie cu cele mai interesante din punctul meu de vedere.
Este confecţionat din vâscoză de înaltă calitate, are bretele reglabile şi este decorat cu dantelă neagră.



La categoria "Lenjerie intimă AXAMI", site-ul este foarte bine aprovizionat şi printre multitudinea de produse mi-a plăcut în mod deosebit Babydoll-ul AGATE care este realizat dintr-o combinaţie de tulle transparent şi microfibră strălucitoare.
Zona bustului este pusă în evidenţă de o dantelă delicată iar produsul are şi chilot tanga inclus.

Roşu, culoarea pasiunii se regăseşte şi în babydoll-ul DRAGONFLY (o denumire foarte interesantă!).
Acesta este senzual şi elegant confecţionat din tulle semitransparent de culoare roşie, ajurat cu volănaşe, ce ispiteşte prin culorile intense de roşu. Imprimeul original cu motiv "piele de şarpe" îi conferă un farmec deosebit. Chilot tanga asortat inclus.


Cum vi se par alegerile mele?
Pentru mai multe produse intraţi pe site şi aveţi grijă să nu goliţi cardurile...veţi găsi articole foarte frumoase, realizate din materiale de calitate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu