luni, 18 aprilie 2016

Review haine pentru copii de la CNDirect.com

Hello,
Să vă prezint al doilea colet, de această dată de pe site-ul CNDirect.com şi vreau să vă spun că cele două costumaşe pentru bebele meu au avut parte de o mulţime de complimente!
My super baby a fost foarte încânat de importanţa acordată de toate doamnele care l-au văzut îmbrăcat ca Super Man, iar şedinţa foto a fost foarte amuzantă.



Materialul este unul plăcut la atingere, costumaşul se închide cu capse foarte rezistente, din plastic, respectă pozele de pe site, iar culorile sunt foarte frumoase!

Al doilea produs l-am ales special pentru că mi-a plăcut mesajul de pe el: I love dad!
Îmi place pentru că are glugă,  se închide tot cu capse şi materialul este de calitate!
Măsurile corespund ca pe site, aşa că măsuraţi cu exactitate înainte de a comanda şi respectaţi tabelul de la fiecare produs în parte.







Abia aştept să vedem ce voi mai comanda de pe site pentru că acum produsele sunt la preţuri promoţionale şi chiar am nevoie de câteva rochii pentru vară.
Accesaţi şi celelalte categorii de produse pentru că veţi găsi lucuri interesante şi foarte utile!
Sper că v-au plăcut alegerile mele :).
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu