sâmbătă, 23 aprilie 2016

Wishlist from CNDirect.com - kids clothes

Copiii...cele mai gingaşe fiinţe de pe Pământ!
Cum D-zeu m-a binecuvântat cu trei comori, iar 1 IUNIE se apropie, vreau să le fac celor mici o surpriză deosebită.
De pe site-ul CNDirect.com am mai comandat hăinuţe pentru ei şi sunt foarte mulţumită de calitatea acestora, aşa că de această dată voi alege tot acest magazin online, mai ales că în această perioadă au multe reduceri.
M-am gandit să le cumpăr costumaşe care pot fi purtate primăvara, în special la joacă, însă din atâtea modele  chiar nu ştiu pe care să le aleg.
Poate îmi daţi o mână de ajutor :)


Următorul set este disponibil pe mai multe mărimi, aşa că aş putea să aleg câte un costum pentru fiecare dintre picii mei.


Elegant şi casual în acelaşi timp! Sunt îndrăgostită de următoarea ţinută!
Setul conţine pantaloni scurţi, tricou elegant şi cravată. Este confecţionat din bumbac şi este disponibil în două variante de culori.



Pentru mămicile de fete vreau să vă anunţ că site-ul este foarte bine aprovizionat cu rochiţe, seturi, fuste, pijamale şi tot felul de lucruşoare FOARTE FRUMOASE şi de calitate!
M-am uitat la această rochie pentru o nepoţică şi mi se pare foarte ieftină, în comparaţie cu ce găsim la noi, la acelaşi preţ.



Dacă v-au plăcut alegerile mele vă rog să îmi spuneţi :)
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu