sâmbătă, 23 aprilie 2016

Wishlist from Dresslink.com - beautiful dresses

Despre site-ul Dresslink.com v-am mai vorbit şi cu alte ocazii. Este unul dintre magazinele online de unde am cumpărat pentru copii cele mai frumoase jucării, la preţuri mici, cu livrare şi plată  sigure.
Chiar dacă  până acum m-am axat în special pe produse pentru cei mici, de această dată vreau să aleg ceva pentru mine.
Pentru că în curând va fi ziua mea de naştere îmi voi face un cadou.
Primăvara aceasta ne bucură cu mult soare aşa că  prima categorie de produse la care m-am uitat a fost cea a frumoaselor rochii!
Să vă prezint lista mea de dorinţe:
Am ales  această rochie în special după numărul de vânzări pe care le are.



Următoarea rochie este superbă! Materialul este de calitate, îmi place foarte mult designul şi recenziile de pe site o recomandă ca fiind o achiziţie bună. În plus, preţul de achiziţie este redus considerabil.


Elegantă şi feminină, această rochie costă doar 15.49$. Este disponibilă pe mai multe culori şi este perfectă pentru un eveniment important sau o petrecere.


OARE CARE VA FI URMĂTOAREA ACHIZIŢIE?
Vouă care vă place cel mai mult?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu