duminică, 1 mai 2016

Review rochie şi prosopele - Banggood.com

Hello,
Pentru că este cea mai lungă perioadă în care nu am mai postat pe blog, voi începe prin a vă ura un Paşte Luminat alături de cei dragi, multă sănătate şi pace în suflet!
Cum a trecut şi frumoasa sărbătoare a Floriilor şi mi-am dorit mult să vă prezint cadoul primit cu această ocazie, dar efectiv nu am avut timp să ajung la calculator, voi face acum o mică recenzie.

Este vorba de o rochiţă foarte drăguţă, perfectă pentru ieşirile în parc cu cei mici, foarte comodă şi la un preţ avantajos. Mărimea aleasă de mine respectă întru totul tabelul disponibil pe site-ul Banggood.com iar materialul este unul plăcut, care nu se şifonează şi nu este deloc transparent (una din grijile mele atunci când comand online).

De asemenea am ales pentru cei mici prosopele speciale din bumbac, foarte delicate şi moi.
Veţi găsi 
pe site mai multe modele, de unde puteţi  alege:)


Eu am ales broscuţa dar probabil voi mai comanda pentru micuţi  elefantul şi iepuraşul.


Nu uitaţi să accesaţi şi celelalte categorii de produse deoarece pe acest site găsiţi şi articole pentru locuinţă, accesorii, telefoane şi multe alte obiecte foarte utile la preţuri acceptabile!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu