marți, 26 iulie 2016

OOTD - rochie albă Romwe

Hello, pretty ladies!
Am avut un program mai lejer în ultima perioadă, însă nu am uitat de voi, cititorii fideli ai acestui blog, aşa că a venit timpul să vă  prezint ultimele noutăţi de pe site-ul Romwe şi cea mai recentă comandă.
Este vorba de o rochie superbă!!!
Deşi  am găsit decât o singură fotografie pe site, nu am rezistat tentaţiei şi am achiziţionat-o.
Se pare că nu am greşit deloc...rochia are dimensiunile potrivite şi un material foarte interesant.




O prietena de-a mea s-a îndrăgostit de această rochie şi o găseşte potrivită pentru cununia ei civilă, ce va avea loc în toamnă.
Se pare că Romwe.com devine magazinul online preferat al româncelor.





Rochiţa le avantajează în special pe femeile cu bust generos, însă nu este o regulă generală, deoarece o găsiţi disponibilă pe mai multe mărimi.
Se închide cu fermoar pe spate iar partea de sus este din dantelă.
Cea cumpărată de mine este un XL, de aceea nu uitaţi să vă măsuraţi cu exactitate de fiecare dată.
În plus, reţineţi că tabelul de mărimi de pe site este personalizat pentru fiecare  articol vestimentar în parte.


În fotografia următoare este o prietena care a probat rochiţa imediat ce coletul a ajuns. Îi stă foarte bine, nu-i aşa?


Scumpelor, nu uitaţi că aveţi parte de multe reduceri în această perioadă pe site, în special la articole de vară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu