luni, 15 august 2016

Suport clienți Non-Stop de la Flanco - mereu peste așteptări!

Cumpărăturile  online se fac cel mai rapid la Flanco!
Ca să vă convingeți de acest lucru vă invit să urmăriți următorul videoclip în care am testat viteza de reacție a serviciului de asistență telefonică #suportclientinonstop Flanco!
Deși am cumpărat până în prezent o mulțime de produse din magazinele Flanco, nu am întrebat niciodată despre cardul de fidelitate Mereu Flanco și beneficiile acestuia...până acum!
De asemenea m-a interesat dacă pot să accesez un credit atunci când fac cumpărături online, iar operatorul a fost foarte drăguț, oferindu-mi toate detaliile necesare!

Mă declar foarte mulțumită de timpul de așteptare și mă bucur că pot solicita orice informație Non Stop, 24 de ore pe zi, 7 zile din săptămână!


Enjoy!

Puteți apela serviciul de asistență telefonică #Flanco la numerele de telefon:037.447.71.00 sau 021.203.81.70

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu