miercuri, 7 septembrie 2016

Sexy lingerie from Dresslink - wishlist

Hello!
Veţi spune că ce m-a găsit să vă vorbesc despre lenjerie intimă la început de toamnă, însă când am văzut reducerile de pe Dresslink, pur şi simplu nu am putut rezista să vi le prezint. 
 Produsele din această categorie au preţuri foarte avantajoase. În plus, veţi găsi pe site  noua linie pentru toamnă cu o mulţime de ţinute chic.

Totuşi, să revin la lenjerii...şi să vă arat un babydoll foarte drăguţ şi la un preţ redus cu 47%!




Vă amintiţi de frumoasele curtezane din vremea Renaşterii italiene cu talia cât a unei viespi?
Eii...am găsit un corset foarte frumos  care vă pune în evidenţă talia şi ascunde colaceii.




Cu ultimul produs pe care vreau să vi-l arăt veţi spune că am înnebunit de tot, dar văzându-l mi-am amintit de o pipiţă (îmi scapă acum numele ei) de la TV, care a apărut pe sticlă să se plângă că i s-a infectat firul pe care şi-l băgase în fund pentru a-i ridica fesele - efectul trebuia să fie faimosul fund brazilian.
De ce naiba va mutilati corpul cand aveti o multime de alternative la indemana, cum sunt si acesti pantaloni "chilot" pentru remodelarea feselor?






Dacă totuşi v-am stârnit curiozitatea, vă invit să aruncaţi o privire pe site pentru deoarece au nişte rochii şi bluze de toamnă foarte frumoase (am pus ochii pe câteva)!

Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu